Z komputerów w sieci uczelnianej

 

Wszystkie komputery w sieci e-kul mają bezpośredni dostęp do e-zasobów. Na stronie głównej Biblioteki należy wybrać zakładkę Bazy danych a następnie kliknąć na link odpowiedniej bazy.


Z komputerów poza siecią uniwersytecką


Dostęp do e-zasobów z komputerów domowych możliwy jest dla użytkowników posiadających aktywne konto biblioteczne (pracownicy i studenci). Należy wybrać zakładkę Bazy danych i kliknąć nazwę wybranej bazy. Wówczas wyświetli się okno logowania.

 

Wyszukiwanie poprzez multiwyszukiwarkę PRIMO

Wyszukując poprzez okienko multiwyszukiwarki PRIMO otrzymujemy listę rezultatów. Przy próbie otwarcia wybranej pozycji ("Pełny tekst") pojawi się żądanie logowania:

 


W oknie ID należy wpisać numer legitymacji (studenci) lub numer karty bibliotecznej (pracownicy).

 

Jako Hasło należy podać hasło do konto czytelnika w Bibliotece KUL. Przy braku dostępu, mimo prawidłowego loginu i hasła, należy zmienić swoje hasło do konta w Bibliotece a następnie (po odczekaniu max. 24 godz.) spróbować ponownie uzyskać dostęp do żądanej bazy.

 

Bazy dostępne są również na platformie E-KUL (E-KUL → Narzędzia → Zasoby www).


Problemy z dostępem prosimy zgłaszać do Oddziału Informacji Naukowej, e-mail: infnauk@kul.pl, tel.: 81/445-31-19

 

Autor: Artur Podsiadły
Ostatnia aktualizacja: 20.04.2018, godz. 13:54 - Małgorzata Augustyniuk